مهدی شیخی

مهدی شیخی

مهدی شیخی -فروی(فرخی)شهری است در کویر مرکزی ایران واقع در شهرستان نایین دارای آب و هوایی گرم و خشک
مهدی شیخی

مهدی شیخی

مهدی شیخی -فروی(فرخی)شهری است در کویر مرکزی ایران واقع در شهرستان نایین دارای آب و هوایی گرم و خشک

دانلود نوحه ذکر یا ابوالفضل

#نوحه_شیرازی

                                   

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل
نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

نغمه شب و روزم کربلا رو عشقه
میخونم و میسوزم کربلا رو عشقه

کربلا مرکز عشاق الحسینه
جنت عاشقا بین الحرمینه

بیقرار و مستم جامی بده دستم
پای تو نشستم بیقرارومستم

عبد درگه یارم شاه من حسینه
در شب غریبی ها ماه من حسینه

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل
نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

عبد درگه یارم شاه من حسینه
در شب غریبی ها ماه من حسینه

اسم تورا روی دل دست حق نوشته
زائر قبر توای خدا واجب البهشته

طعنه ها شنیدم رنج وغم کشیدم کربلا ندیدم
نغمه ی نیاز من ذکر یا ابوالفضل

در جمال تو مانده دنیا در تماشا
ای که حق تو را خوانده ساقی العطاشا

ساقی لشگر میر عالمینی
مرجع زینب وحیدرحسینی

فصل گلشن یاس غرق شور واحساس 
فصل گلشن یاس غرق شور واحساس

ای خدا انا عبد العباس

نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل
نغمه نیاز من ذکر یا ابوالفضل

در جمال تو مانده دنیا در تماشا
ای که حق تو را خوانده ساقی العطاشا

ساقی لشگر میر عالمینی
مرجع زینب وحیدرحسینی

کانال
@MehdiSheikhi5550
پسورد :mehdi-sheikhi.blogfa.com 
حجم :4.05مگابایت
مداح :جلال زارع

                                  

                                        دانلود نوحه ذکر یا ابوالفضل
____________________________________________________________________

فروی 
مهدی شیخی 
http://mehdi-sheikhi5550.persianblog.ir/ 
http://mehdi-sheikhi5550.blogfa.com
استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع می باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
تور تایلند چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 12:27 https://nali24.joomla.com/

مرسی عالی بود
مطلب بیشتری بزارید

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.