مهدی شیخی

مهدی شیخی

مهدی شیخی -فروی(فرخی)شهری است در کویر مرکزی ایران واقع در شهرستان نایین دارای آب و هوایی گرم و خشک
مهدی شیخی

مهدی شیخی

مهدی شیخی -فروی(فرخی)شهری است در کویر مرکزی ایران واقع در شهرستان نایین دارای آب و هوایی گرم و خشک

دانلود نوحه انا مظلوم حسین

نوحه عربی فارسی انا مظلوم حسین

دانلود نوحه عربی – فارسی بسیار معروف و زیبای انا مظلوم حسین را برای شما عزاداران و عاشقان سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) قرار داده ایم. این نوحه با فرمت MP3 می باشد.
 
ای ز صولت لا فتی الا علی در شأن تو ؛ ( خطاب به حضرت زینب کبری است سلام الله علیها و روحی فداها )
می‎برد شمر از سرت معجر ، فکیف تصبحون؟ ( معجر: روسری، فکیف تصبحون : شما را چه می شود ؟! )
آل بو سفیان به عزت، فی بیوت آمنین … ( در خانه‎هایشان در امنیت به سر می‎برند )
آل ما دور از وطن، یا لیت قوم یعلمون …! ( کاش این قوم می‎دانستند
انعم الله علینا برسول مدنی … ( خداوند به واسطه رسولی مدنی بر ما نعمت روا داشته )
هو جدّی، و ابی و واسط الکون علیّ ؛ ( که آن پیغمبر جد من است. و علی پدر من واسطه وجود جهانیان است )
خیره الله من الخلق أبی؛ (پدرم علی بهترین خلق خداوند…)
بعد جدی، فأنا ابن الخیرتین ؛ (… پس از پیغمبر است. و من فرزند آن دو برگزیده هستم)
فضه قد خلصت من ذهب ؛ ( من نقره‎ای هستم که از طلا بیرون آمده است )
فأنا الفضه و ابن الذهبین ؛ ( پس من نقره‎ام و فرزند دو طلا “حضرت رسول اکرم و امام علی علیهمالسلام” )
ذهب ٌمن ذهب ٍ فی ذهب ٍ ؛ ( طلایی از طلا و در طلا )
و لجینٌ فی لجین ٍ فی لجین ٍ ؛ ( و نقره‎ای در نقره اندر نقره )
أنا مظلوم حسین
أنا محروم حسین
لم یا قوم تریدون ببغی و فساد؟ ( ای قوم چرا خواستار بغی و فساد هستید؟ )
لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد؟ ( و چرا از روی اصرار و دشمنی سعی در قتل من دارید؟ )
لیس والله سوانا خلف بعد النبی(ص) ! ( قسم به خداوند که غیر از ما کسی جانشین پس از پیغمبر(ص) نیست )
فرض الله علی طاعتنا کل عباد ! ( و خداوند اطاعت کردن از ما را بر همه بندگان واجب نموده )
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
عجبا وا عجبا امت کفار که یک سر
چشم پوشیده ز حق نمک آل پیمبر (ص)
و ستجزون من الله اذا قام قیامه ! (و به زودی حین قیام قیامت، جزای خود را از طرف خداوند خواهید دید)
أنا مظلوم حسین
أنا محروم حسین
عجبا وا عجبا امت کفار که یک سر
چشم پوشیده ز حق نمک آل پیمبر (ص)
همه در ریختن خون من آن بی کس و یاور
شده آماده و بگرفته به کف نیزه و خنجر
و ستجزون من الله اذا قام قیامه ! ( و به زودی هنگام برپایی قیامت، جزای خود را از طرف خداوند خواهید دید )
لم یا قوم تریدون ببغی و فساد؟ ( ای قوم چرا خواستار بغی و فساد هستید؟ )
لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد؟ ( و چرا از روی اصرار و دشمنی سعی در قتل من دارید؟ )
لیس والله سوانا خلف بعد النبی(ص) ! ( قسم به خداوند که غیر از ما کسی جانشین پس از پیغمبر(ص) نیست )
فرض الله علی طاعتنا کل عباد ! ( و خداوند اطاعت کردن از ما را بر همه بندگان واجب نموده )
من له جدّ کجدّی فی الوری ؟ ( چه کسی در عالم، پدربزرگی مانند پدربزرگ من دارد؟ )
او کشیخی فانا ابن العلمین ؟ ( یا پدری چون پدر من دارد؟ پس من فرزند دو نشانه بزرگ و سالار هستم )
فاطم الزهرا امّی ، و ابی (علیهما السلام) ( فاطمه زهرا مادرم هست و پدرم کسی است که…)
قاصم الکفر ببدر و حنین ! (… کمر کفر را در بدر و حنین شکست )
عبدالله غلاما یافعاً ( و پدرم – علی- در حالی که نوجوانی بود خداوند را پرستش می‎کرد )
و قریش یعبدون الوثنین ! ( در حالی که قریشیان آن دو بت را می‎پرستیدند )
یعبدون اللات و العزی معاً ( آنها لات و عزی را با هم می‎پرستیدند )
و علیّ (ع) کان صلّی القبلتین !
(در حالی که پدرم – علی- بر هر دو قبله – مکه و قدس – نماز گزارده بود)
و ابی شمسٌ امّی قمر ( پدر من خورشید است و مادرم ماه )
فانا الکوکب و ابن القمرین ! ( و من ستاره و فرزند دو ماه و خورشید )
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
چیست تقصیر من ای قوم که امروز ، جهانی
شده آماده به قتلم همه با تیغ و سنانی ؟
در شما نیست ز اسلام نه نامی و نشانی
انا عطشان و قد احرق نطقی و لسانی! ( عطش مرا فرا گرفته و کلام و زبانم آتش گرفته )
انا ظمئان و قد احرق قلبی و فوادی! ( تشنه هستم و قلب و سینه‎ام سوخته است )
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
زیر خنجر شه لب تشنه حسین گفت:
تو ای شمر ستمکار!
تو ای ملحد مکار!
تو ای کافر غدار!
اگر من نشناسی ، بگویم بشناسی
حسینم و ضیاء القمرین ام ، قتیل الودجین ام ( من حسینم، نور خورشید و ماه هستم و کشته شده و دو رگ گردن بریده )
امام الحرمین ام انا الفضّه وابن الذهبین ام ( پیشوای حرمین مکه و مدینه‎ام، منم نقره و فرزند دو طلا – علی و فاطمه سلام الله علیهما -)
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
منم شهپر جبریل منم آیه تطهیر
منم نخله خوبان
منم زاده زهرا
منم عرش و منم فرش
منم کرسی و لوح و قلم و باعث ایجاد دو عالم
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
    
خواننده : نزار قطری
فرمت : MP3
حجم نوحه : 1.68(mb) مگابایت
پسوورد: mehdi-sheikhi.blogfa.com
                                                                                     
                                                                                              دانلود نوحه انا مظلوم حسین
_____________________________________________________________________     
فروی                                                                                                                                       
مهدی شیخی
http://mehdi-sheikhi5550.persianblog.ir
http://mehdi-sheikhi5550.blogfa.com  
 استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع